Оплата і доставка

Оплата:

1. Накладений платіж

  • Даний спосіб можливий при виборі доставки кур'єрською службою "Нова Пошта". При виборі даного виду оплати слід врахувати той факт, що за послугу "Накладений платіж" кур'єрською службою "Нова Пошта" стягується додаткова комісія і оплата вартості пересилання грошових коштів. Більш детальну інформацію щодо вартості можна уточнити на сайті кур'єрської служби "Нова Пошта" (https://novaposhta.ua/ru/money_order_branch)

2. Оплата на розрахунковий рахунок

  • Цей спосіб передбачає оплату на розрахунковий рахунок банку з платіжних реквізитів. Реквізити надсилаються у листі з підтвердженням замовлення.

Доставка:

На замовлення понад 2000 грн. доставка здійснюється безкоштовно*. При замовленні до 2000 грн. - за тарифами перевізника. Доставка здійснюється кур'єрською службою доставки "Нова Пошта". Доступні такі види доставки кур'єрською службою "Нова Пошта":

  • Адресна доставка кур'єром компанії "Нова Пошта";
  • Доставка у відділення компанії "Нова Пошта";
  • Доставка до пошти компанії "Нова Пошта"

При цьому слід врахувати, що при виборі доставки кур'єром служби доставки "Нова Пошта" відправка товару здійснюється за повною передоплатою за товар або з використанням послуги "Податковий платіж". Також слід врахувати, що наші менеджери можуть повідомити лише приблизну вартість доставки, оскільки, можливо, буде потрібна додаткова пакувальна тара, яку "Нова Пошта" також включає у вартість доставки.


*Крім великогабаритних товарів***

***До великогабаритних товарів відносяться клітини для птахів, клітини для гризунів, ганчірки для котів, акваріуми, тераріуми.

ВАЖЛИВО!

При замовленні доставки кур'єрськими службами обов'язково оглядайте цілісність замовленого Вами товару, а також наявність всього товару замовленого Вами. У разі пошкодження товару, а також відсутності частини замовленого Вами товару необхідно повернути товар кур'єрській службі, а також оформити відповідний акт у присутності співробітників кур'єрської служби "Нова Пошта". Також слід повідомити менеджера інтернет-магазину "Магазин кормів Savory" про виникнення такої ситуації. За умови виконання вище перелічених умов магазин гарантує повторну відправку товару.

Після проведення розрахунків і отриманні товару у відділенні кур'єрської служби або після прийняття товару у кур'єра інтернет-магазин "ZOOPET" має право відмовити в прийнятті претензій щодо якості та кількості продукції, які доступні при огляді продукції.