Гарантії

Гарантії:

Гарантія на продукцію інтернет-магазина "ZOOPET" надається згідно сервісної політики виробника.

Повернення товару належної якості:

Згідно «Закону про захист прав споживачів України» покупець має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки. Товар вважається належної якості якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості

Повернення товару належної якості здійснюється за допомогою відправки транспортним перевізником «Нова Пошта». Вартість послуг транспортної компанії покриває покупець за свій рахунок. Повернення грошових коштів здійснюється шляхом банківського переказу на картковий рахунок покупця в строк від 1 (одного) до 3 (трьох) робочих днів. Комісію, яку стягує банк за переказ коштів оплачує покупець.

Повернення товару неналежної якості:

Згідно «Закону про захист прав споживачів України» покупець має право повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту покупки. Товар вважається неналежної якості якщо:

  • товар має сліди заводського браку;
  • товар має сліди недотримання умов зберігання або транспортування.

Повернення товару неналежної якості здійснюється за допомогою відправки транспортним перевізником «Нова Пошта». Вартість послуг транспортної компанії покриває продавець за свій рахунок. Продавець в праві передати товар на експертизу виробнику для підтвердження факту заводський брак. Повернення грошових коштів здійснюється шляхом банківського переказу на картковий рахунок покупця в строк від 1 (одного) до 14 (чотирнадцяти) робочих днів. Комісію, яку стягує банк за переказ коштів оплачує продавець. Заміна товару неналежної якості здійснюється шляхом відправки заміни товару на склад, який буде вказано в первісному замовленні покупця. Вартість відправки заміни товару оплачує продавець. Продавець має право відмовити в поверненні коштів у разі не підтвердження факту заводський брак або порушення правил зберігання і транспортування. В такому випадку товар буде повернений покупцеві на склад транспортної компанії «Нова Пошта» вказаний в первісному замовленні покупця. Вартість транспортування товару на склад транспортної компанії в такому випадку оплачує покупець.